Week 6, het eerste bezoek en Kensington - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Alwin Engelenburg - WaarBenJij.nu Week 6, het eerste bezoek en Kensington - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Alwin Engelenburg - WaarBenJij.nu

Week 6, het eerste bezoek en Kensington

Blijf op de hoogte en volg Alwin

11 Oktober 2015 | Curaçao, Willemstad

Het afgelopen weekend niet echt kunnen genieten doordat ik niet zo lekker was vrijdagavond en zaterdagochtend. Helaas heb ik dan ook de Full Moon Party op Kokomo Beach aan me voorbij laten gaan. Vrijdagavond uiteindelijk maar lekker op tijd naar bed gegaan. Zaterdag eindelijk eens geskyped met Rianke, Dylan & Britt. Zoals altijd hadden ze weer wat wijntjes teveel op, het was bij hun namelijk al zaterdagavond, hierdoor vlogen de foute opmerkingen weer lekker in de rondte. Het deed me denken aan de mooie maand op Bali van deze zomer. Zondag mijn ouders uitgebreid gesproken, ik had zowaar een goede internet verbinding! Meestal valt internet 10x uit tijdens een gemiddeld Skype gesprek. Met mijn moeder even kortgesloten welke spullen oma allemaal voor me mee moet nemen. Oma en een tante komen me namelijk bezoeken vanaf donderdag 8 oktober

De werkweek ging gelukkig heel goed. De dagelijkse werkzaamheden gaan me steeds beter af. De online media bijhouden, klantcontact in de showroom en het uitwerken van de marketingideeën. Doordat het minder gaat met Eco Energy dan de afgelopen jaren is er wel een stuk minder marketingbudget dan voorheen. Voor mij is dit jammer, er wordt nu extra streng naar de plannen gekeken voordat er ergens geld aan besteed gaat worden. De actie voor de oude collectie LED verlichting is helemaal uitgewerkt. De actie begint aanstaande maandag 12 oktober. Sommige lampen zijn te krijgen met kortingen tot 70%! Verder is de showroom vernieuwd en helemaal klaar nu. Op woensdag hebben we besloten 4 oude accu sets in de aanbieding te doen. We werken niet meer met deze leverancier en de accu's stonden toch maar in het magazijn. Op vrijdag zijn al 2 van de 4 sets verkocht.

Donderdag 8 oktober zijn oma en Chiquita (tante) aangekomen. Ze verblijven in hotel Sunscape wat vlakbij ons appartement gelegen is. Voor hun geheel onverwachts heb ik ze 's avonds gelijk een bezoekje gebracht. Ze zaten lekker te eten op het strand toen ik aankwam. Ze hebben een goede reis gehad met een tussenstop op Bonaire. Oma is 84 en loopt met een rollator, gelukkig hebben ze een speciale kamer op de begane grond in het hotel voor mensen die wat minder valide zijn. Het hotel is direct aan het strand gelegen en vanuit de hotelkamer kunnen ze zo het zwembad in. Wel heel gaaf dat mijn oma me gewoon komt bezoeken hier! 25 jaar geleden is ze hier met opa ooit eens geweest. Ze is nu al verbaasd over hoeveel er veranderd en bijgebouwd is op het eiland. Aanstaande zondagochtend haal ik ze op met de auto en gaan we met zijn drieën eens touren naar Westpunt om te genieten van de mooie baaien daar. Vervolgens heb ik gereserveerd om te lunchen bij Karakter. Vanavond speelt Kensington op het strand bij Zest Beach! Na het werk snel even langs huis, vervolgens uit eten om daarna te genieten van het concert van Kensington. Bon wikent iedereen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alwin

Actief sinds 09 Okt. 2015
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 12162

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 20 Januari 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: