Kensington, op stap met oma & stageweek 7 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Alwin Engelenburg - WaarBenJij.nu Kensington, op stap met oma & stageweek 7 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Alwin Engelenburg - WaarBenJij.nu

Kensington, op stap met oma & stageweek 7

Blijf op de hoogte en volg Alwin

16 Oktober 2015 | Curaçao, Willemstad

Vorige week vrijdag naar Kensington op Zest Beach geweest. Met een groep van 7 uit ons appartement zijn we eerst lekker wezen eten bij Zanzibar om vervolgens naar Kensington te gaan. Mooi concert, goede muziek maar af en toe wel wat schreeuwerig vond ik. Na het concert zouden we naar een club in de stad gaan, de afterparty bij Zest was echter fantastisch! Muziek in de trant van 90's now waardoor de afterparty nóg beter was dan het concert zelf.

Zondagochtend heb oma en Chiquita opgehaald om een dagje uit te gaan. Ze zitten in een all inclusive hotel, dus eerst even koffie gedronken met een gebakje erbij. Vanaf onze kant van Willemstad is het iets meer dan 1uur rijden naar Westpunt, dit is de andere kant van het eiland. Daarbij zat mijn oma naast me in de auto die graag van alle uitzichten wilde genieten. Hardrijden was er dus niet bij. Bij Playa Kalki zijn we gestopt, dit is het meest noordelijke strand van het eiland. Via een lange trap bereikten we het strand, gelukkig waren er leuningen anders kon oma er überhaupt niet komen. Na Kalki zijn we nog bij Playa Grandi geweest. Hier kan je van bovenaf mooi over de baai heen kijken, dit kwam wel even goed uit. Via de toeristische route zijn we naar Karakter gereden. Karakter is een van de beste restaurants van het eiland en het is gelegen op Coral Estate. Hier hebben we genoten van een heerlijke lunch op een fantastische locatie! Echt een aanrader voor iedereen op Curaçao! Na de lunch zijn we naar de Dolphin Academy gereden, Chiquita gaat van de week met dolfijnen zwemmen dus daar hebben we een afspraak voor gemaakt. Rond een uur of 4 heb ik ze, na een heerlijke dag, weer bij het hotel afgezet. 's Avonds hardgelopen en even een work out gedaan, en het weekend is alweer voorbij!

De eerste dagen deze week ben ik druk geweest met de nieuwe accu's. Bij Eco Energy hebben ze geprobeerd te gaan werken met Aquion accu's, deze werken op zoutwater. Door problemen tussen de omvormer van SMA en de accu's is dit helaas niet gelukt. Vanaf deze week werken we samen met LG, Sony en BAE. Informatie zoeken over de accu's, specsheets maken en mails opstellen voor potentiële klanten waren mijn belangrijkste werkzaamheden deze week. Door de LED acties wordt het het wel een stuk drukker in de showroom dan de weken hiervoor. Daarnaast is het project op Sint Eustatius in volle gang. Op dit moment zijn er 2 mensen van ons bedrijf daar om het gehele project in goede banen te leiden. De verwachting is dat er zeker tot de kerst gewerkt gaat worden daar. Deze week heb ik een begin gemaakt aan mijn plan van aanpak voor mijn marketingplan. Voor het bedrijf heb ik al iets soortgelijks gemaakt dus dat kan ik mooi gaan gebruiken voor het PVA voor school. Aankomend weekend ga ik nog een dag met oma op stap, en verder zijn er nog geen plannen.

  • 16 Oktober 2015 - 19:57

    Ineke De Bruijn:

    Hoi Alwin, ik heb alle reisverslagen met foto's kunnen lezen en bekijken. Ik vind dit enig. Nu krijg ik ook een beetje een idee wat je daar allemaal doet. Ga zo door en geniet van deze stageperiode. Geef oma Frouwke en je "tante"een dikke kus van me en jij krijgt er tien.Liefs van oma Ineke en Jaap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alwin

Actief sinds 09 Okt. 2015
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 12169

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 20 Januari 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: